2010. október 4., hétfő

Fűzöcske

Ma a fiamnak füzőcskét szerettem volna késziteni. Fejleszti az ovisoknál a finommotorikát, ami az irás könnyebbé tételéhez  kell.
Például ilyet:



Mintákat találtam is hozzá, nyomtattam szineset és meg fekete fehéret is, amit Alex kiszinez.
Laminálom őket, majd ki kellene lyukasztanom. Hát ez a nem egyszerű!
Mivel szabálytalan  formákról van szó (fenyőfa, állatok stb) a hagyományos kézi lyukasztóval nem lehet szép sorban a szélét kilyukasztgatni. Kellene nekem egy úgynevezett "egylyukú kézi lyukasztó"


Mi Érden lakunk, megnéztem itt 4 papír irószert, néztek rám mint borjú az újkapura!!  Az egyik boltban határozott gúnyos mosolyt kaptam. A másik helyen visszakérdeztek, hogy  "AZ MIIII???"...
Majd közölte az eladó (tulaj, ismerem évek  ota oda járok), hogy ilyet még nagykerben sem látott...


Megnéztem az interneten , webshopokban lehet kapni , 500 Ft-os tétel, csak az a baj, hogy a kiszálliása közel 2000 Ft.
Nem gondoltam, hogy ennyire nehéz lesz egy füzőcskét kivitelezni.
Majd kitalálok valami megoldást...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése